Welkom bij Sprank!

In 2011 richtte ik Sprank op in Rotterdam en vanaf dag 1 ben ik een blije vrije ondernemer. Mensen van verschillende pluimage trainde en coachte ik in het verbeteren van hun communicatie en ontstond er meer verbinding met zichzelf. Allemaal boeiende mensen met hun eigen verhalen en ervaringen. Door mijn bevlogenheid voor het vak, de plezierige interactie met mensen en mijn ruime ervaring in het werkveld, zijn mijn trainingen en adviezen praktisch en to the point. Mensen staan open om te leren.

Ik ben in staat om informatie helder over te brengen aan de hand van duidelijke (praktijk)voorbeelden en maak mensen eigenaar van hun eigen leerproces. Zij leren geen trucje, maar gedrag dat dicht bij hun persoonlijkheid ligt. Het nieuwe gedrag beklijft hierdoor veel gemakkelijker. Mijn oplossingen zijn gericht op nieuwe manieren van organiseren, leiden en mens-zijn. Wil je ook effectief communiceren op een manier die succesvol en duurzaam is?

Neem contact met me op!
0
Deelnemers
0
Nieuwe inzichten
0
Gelukkige mensen

Waar staat Sprank voor:

Sprank wil medewerkers in Nederland meer autonoom maken, waardoor zij zich gelukkiger voelen. 

Als je als mens jezelf kunt zijn, dan voel je je gelukkig. Als medewerkers zich gelukkig voelen, dan voelen je klanten zich vaak ook gelukkiger. Want een blije medewerker zorgt voor blije klant. Om jezelf te kunnen zijn, helpt het als je weet wat je graag wilt. Hiervoor is het belangrijk dat je je bewustzijn vergroot en ontdekt wat je echt gelukkig maakt. Dit vraagt heldere communicatie met jezelf en ook met de ander. Als je effectief kunt communiceren bereik je gemakkelijker je doelen. 

Je medewerkers voelen zich gelukkiger en worden bovenste beste communicators.

Zaken doen met Sprank betekent:

  • Gemiddelde evaluatiescore 9,1

  • Ervaringsgericht leren met veel impact

  • Een bovenste beste trainer in effectief communiceren

  • Blijvende transformatie voor mens en organisatie

  • Kundig in moderne aanpakken

Wie is Claudia?

Jarenlang leefde ik voor mijn gevoel het leven van andere mensen. Ik wist absoluut niet wat ik wilde en ging maar een beetje met de stroom mee. Ik deed wat ik dacht dat hoorde en ging behoorlijk aan mezelf voorbij. Mijn beperkende overtuigingen en de daarbij behorende gedragspatronen hielpen mij niet om de dingen te doen waar ik echt gelukkig van werd.

Totdat ik onder andere de Master NLP volgde en mijn opleiding Toegepaste Psychologie afrondde. Ik begreep ineens veel beter hoe mijn gedrag en dat van anderen werd beïnvloed en hoe ik mijn leven positief kon veranderen. Werd mijn leven daardoor makkelijker? Niet direct. Open en eerlijk communiceren met jezelf en met de ander vraagt best moed. Ik leerde dat ik zelf verantwoordelijk was voor mijn gedrag en mijn emoties én het effect daarvan op anderen. Dat viel niet altijd mee. 

Af en toe met je vinger naar iemand anders kunnen wijzen, voelde best goed. Alleen, toen ik eenmaal mijn bewustzijn vergrootte, ging die vinger niet meer op. Als ik iets wilde bereiken, dan had ik daar zelf naar te handelen. Dat was best confronterend kan ik je vertellen.

Hoe mensen zich gedragen en waarom mensen juist dit gedrag laten zien, intrigeert mij. Een verhaal heeft altijd twee kanten; jouw waarheid en mijn waarheid.  Er ontstaat echt meer begrip voor de ander als je zijn of haar belevingswereld snapt of er in ieder geval moeite voor wilt doen om het te begrijpen. Je bewustzijn vergroten en daardoor effectiever communiceren verrijkt je wereld, dat gun ik iedereen. Het voelt fantastisch dat ik daar mijn steentje aan bij mag dragen.

Wil je ook effectiever leren communiceren? Ik help je graag.

Wat klanten zeggen

“Zij is in staat goed te luisteren naar wat de klant wil en heeft, behalve het doceren van communicatieve vaardigheden aan hbo studenten, ook menig training ontwikkeld.”

Miranda Vodegel, Hogeschool van Amsterdam

“Ze is een geboren trainer en weet haar publiek aan zich te binden door haar unieke, persoonlijke en duidelijke uitleg.”

Marianne Kimmel, Interim Communicatie Adviseur (Gemeente Den Helder)

“Claudia is helder, duidelijk, mild en zeer integer. Ze staat naast je in het proces en door te reflecteren, helpt ze blinde vlekken zichtbaar te maken.”

Hieke Denijs, Webdesigner

“Met haar directe en persoonlijke aanpak weet ze op een interactieve manier mensen in beweging te krijgen. Wij leerden haar kennen als een prettige en ervaren trainster die de wensen van de klant goed en concreet weet te vertalen.”

Elma van Brenk, We Do Finance

De happy klanten van Sprank!

Ben jij de volgende happy klant? Ik ontmoet je graag.